09/09/2012

KALI PERTAMA

Bismillahirramanirrahim..
Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang.. *smile*

Assalamualaikum ku hulurkan bicara.. cewah! ha3!

Ni kali pertama (first time) buat blog.. harap beri tunjuk ajar.. *cliche*
Actually tak tau nak tulis apa untuk intro blog ni.. tak de idea, blur, blank dan sewaktu dengannya.. *crying*
Err.. Saya tak pandai nak menulis sangat pun yang saya tau merepek je.. ha3! Harap dengan penulisan kisah, pengalaman atau pandangan saya ni akan beri manfaat, akan beri inspirasi, akan beri keceriaan kepada anda semua.. ha3! enjoy reading and may Allah bless all of us.. ameen..

#pengalaman kali pertama selalunya tak kan dapat dilupakan.. For example kali pertama jatuh basikal, kali pertama gigi kene cabut atau kali pertama lempang orang.. ha3!#

3 comments:

  1. kali pertama lempang orang tu!!! hahaha,, aku igt! =P

    ReplyDelete
  2. hahahaaa..aku pon ingat ngerinya saat kene lempang itu kah kah

    ReplyDelete