23/11/2012

SPIDER WEB


Bismillahirrahmanirrahim
Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang (nada ceria)

Haallo~~ Haallo~ Haallo~
OMA!! (Owh my ALLAH)
Dah sebulan tak update any entry! Bersawang da blog ni.. Euw~ siap nampak macam ade lipas dah buat rumah lagi.. *sigh* (bersih-bersihkan sawang sambil mengomel dalam hati)
Ade seorang sahabat pernah pesan, dialognya bunyi macam ni..
“Teruskan berblogging.. jangan separuh jalan”
Huhuhu! (sentap dihati.. tapi tahu,nasihatnya berguna untuk diri sendiri, datang dari hatinya yang tulus nurani.. *smile*)

 Honestly, rindunyee nak menulis.. Kadang2 idea tu muncul mencurah2 macam pili air pecah tapi tak aci nak menulis sebab kekangan masa.. Sibuk dengan segala macam benda yang kalau nak listkan kat sini pun, korang mesti juling mata nak baca.. ha3!

Banyak tajuk nak share bersama.. bukan kerana hebat atau banyak ilmu compared u alls semua.. Cumanya nak kongsi pendapat dan luahan rasa.. tapi tulah.. kekangan masa.. (kepala atas meja)

Owh! Sebelum terlupa.. nak cerita.. Dalam pembikinan cerpen ke dua.. tapi kan, tak tahulah jadi cerPEN ke cerPAN ke novel ke drama bersiri ke.. ho3! Dan sebenar-benarnya takut cerita ke dua ni, responnya tak sama macam cerita yang dulu.. takut2, saya mengecewekan peminat yang setia membaca.. (eceh! bajet ade peminat) Dan saya tak tahu, nak revealed cerita tu sekaligus bila dah siap, atau revealed sikit2 setiap hari.. buntu jgk nak buat keputusan dari hati..

Dan secara jujurnya, saya tak tahu dan tak pasti samada ada wujud lagikah geng2 mafia yang follow blog saya.. he3! But apa2 pun, penulisankan salah satu wasilah dalam berdakwah.. jadi, tak boleh putus asa.. teruskan berusaha.. Seorang muslim itu tidak boleh putus asa walau datang ombak tinggi atau hujan tak henti2.. *determined*


4 comments:

  1. Gua geng mafia masih setia menunggu di blog anda...menunggu cerpen bila nak kuar....XD hahaha

    ReplyDelete
  2. hahahahaha!! apiz..!! =P
    semngat tunggu cerpen eh.. bgs2.. ni yg kite nk.. hua5!

    ReplyDelete
  3. gua bukan sekadar mafia.tapi popia=P

    ReplyDelete